دوستت دارم


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

نه از دریا و قایق مینویسم

نه از زخم شقایق مینویسم

به یاد لحظه های با تو بودن

به یاد ان دقایق مینویسم

......دوستت دارم......



نظرات شما عزیزان:

a.m
ساعت13:43---15 ارديبهشت 1392
ali bood:x

مهدی
ساعت10:19---14 ارديبهشت 1392
سلام مرسی عزیزم که بهم سردی خلی خوشحال شدم فراموش نمیشی هیچوقت

reza
ساعت20:05---13 ارديبهشت 1392
سلام مرسی گلم بهم سر زدی
شرمنده دلم گرفته بود وگرنه قصد جسارت نداشتم عزیز
خوشحالم به درسات میرسی امیوارم موفق باشی تو امتحانات


farnazzz
ساعت2:03---3 فروردين 1392
سلام نفسم خیلی ناراحتم امروز ازت خدافظی میکنم 1 مدنی مسافرت میرم نت نیستش اولا از همه 1 مدتی ازم کد موش میخواستی بگم بهت که هر سایتی کد موس هست ولی این ادرس ک میدم کداش تو هر مرورگری وا میشهه خوشگلم هستن از اینجا مثله دفعهی بعد چجور یاد دادم کدشو کپی میکنی تو صفحه می مدیریت جای کدها رونوشت میکنی کد و واردش میکنی اون قسمت کد موس ضاهر میشه نفسمم بوسس اسنو تو ادرسه گوگلت بزن بیارتش
http://mahsaei-codes.blogfa.com/post/8#


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:40 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com